11 Şubat 2012 Cumartesi

SAĞLIKLI BESLENDİĞİNİZİ DÜŞÜNÜYOR MUSUNUZ?

   Böyle bir soru sorulduğunda insan nasıl cevap vereceğini şaşırıyor değil mi. Besinler ile ilgili her gün yeni bir skandal çıkıyor. Yok efendim GDO var mı, yok mu, domates ne durum da, yumurta ne alemde, hormonlar bize zarar veriyor mu, tarım ilaçlarını meyvelerin üzerinden yıkarak temizleyebiliyor muyuz ve bunun gibi yüzlerce cevabını bilemediğimiz soru ile karşı karşıyayız.
  Bu kadar soru beynimizde dolaşırken sağlıklı besleniyorum diyen kişilere imrenmemek elde değil.Bugün artık çocukların daha çabuk geliştiği, her şeyi denedim kilo vermek istiyorum veya kilo almak istiyorum, formda kalmak istiyorum ama başaramıyorum diyen insanların çoğaldığı günümüz de herkes bir çare arıyor.
   Açık ve seçik tüm gerçekler ortada, yemek yemek zorunda olan herkes alamadığı yada eksik aldığı besin, vitamin, mineralleri ek gıda takviyeleri tamamlamak durumunda, bu tür takviyeler artık lüks değil ihtiyaç haline geldi. www.kilokontrolyolu.com

  Okşan Dinçel  0536 612 90 09

 Okşan Dinçel   0536 612 90 09




          www.kilokontrolyolu.com







ilgili link: beslenme, sağlıklı yaşam, gıda takviyeleri
Zayıflamak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder